אבחון גרפולוגי – הבדידות כחומת מגן לאישיות אוטיסטית

באבחון גרפולוגי אחד מהפוטנציות שניתן למצוא הוא אדם בעל "אישיות אוטיסטית". זהו  אדם שיש לו הפרעה שמתבטאת בנתק מהרגש. הוא עסוק בתחום החשיבתי, קשה לו לתקשר לאהוב ולגעת. הויתור שלו על הצד היצרי בא לרוב לפתור את הקושי הרגשי ולטהר עצמו. רבים מהם עובדי עמק הסיליקון . הניסיון למצוא פתרון לקושי והפחד מכישלון שהם חווים מניע אותם לחפש משהוא מסתורי רוחני כמו דתות,כתות תוך ויתור על הנאות החיים .

תומר בחור בן 32 רווק מתכנת בחברת היי טק ידועה מסר לי את כתב ידו ובקש שאעשה לו אבחון גרפולוגי "ההורים שלי חושבים שאני לא מציאותי , אני חי עובד לא מבין על מה הם מדברים" כמו כן התברר שלתומר לא הייתה מעולם זוגיות .

באבחון הגרפולוגי התברר שתומר הוא אדם מופנם ולא מסתגל .הוא עבר חוויה של חינוך נוקשה ובנה לעצמו עולם חלופי של מוסיקה וכתיבה כדי ליצור משמעות לקיום שלו , כלפי חוץ הוא ניראה מתנשא ציני ומנותק וזה גם הסביר את המחסור בחברים.

בפגישת הייעוץ ולאחר ששיקפתי לו את עולמו הפנימי, נוצר הפתח לקרבה בינינו וזה גם אפשר לו לחשוף את הרצון בזוגיות וזו הפכה להיות המטרה העיקרית. באימון האישי שעבר אצלי הוא נפתח,הוא הבין שהלבד לא יקדם אותו וכך השתנתה הגישה והחל להיפתח בהדרגה, ההתמדה ובנחישות בחיפוש זוגיות: בעבודה ,באתרי הכרויות באינטרנט מצא דרך הבלוג ובאתר שבו כתבו שניהם. זוגיות ושפה משותפת.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×