אבחון גרפולוגי לשותפות – כיצד לבדוק אמינות והתאמה לשותפים עסקיים

דרגות לאי אמינות
אין אדם שלא שיקר ב"שקר הלבן" שאין בו כוונת זדון, שכן משתמשים בו כדי לשמור על אוירה תקינה או להגן על האחר, שקרן זה אינו מזיק לעצמו וגם לא לסביבתו. לעומת זאת, יש את המגלומנים שמשקרים ממקום של זדון ונוכלות, הצורך להרשים גורם להם להבליט עצמם כדי לזכות במעמד. בדר"כ הם טיפוסים נרקסיסטיים באבחון גרפולוגי ניתן לזהות בקלות יחסית חוסר אמינות ותכונות אופי.

כיצד החסכונות נמסרו לנוכל
רחל, אשה דומיננטית ויפה שאותה הכרתי ופגשתי במקרה, סיפרה לי שיצאה לפנסיה לפני כשנתיים. היא הכירה גבר שרמנטי בשנות ה 50 אילן שמו. הוא חיזר אחריה בלהט ושיכנע אותה להשקיע את כל כספי הפנסיה שצברה בשותפות איתו במסעדה.
התחום לא היה מוכר לה אך היא סמכה על ניסיונו לפחות ע"פ מה שסיפר לה.. אילן לא שיתף אותה בכל,הוא שלח לה דיווחים חלקיים, התחמק מלפגוש אותה וכעבור שנה העסק קרס. "הכרזנו על פשיטת רגל".."

הגילוי המאוחר להונאה והמחיר לה
בהתחלה לא רציתי להאמין, אך כשבדקתי לעומק עם הרו"ח שלנו התגלה שאילן הונה אותי, הוא ניצל את חוסר הידע והתמימות שלי ומשך כספים מבלי ידיעתי". השבר היה כה גדול שרחל נזקקה לטיפול נפשי ארוך שהחזיר אותה למוטב.. היא גם סיפרה" אני מתייסרת וכועסת על עצמי כל יום מחדש איך לא בדקתי וחקרתי לפני שמסרתי לו את כל הכסף שבשבילו עבדתי 30 שנה מחיי, אבחון גרפולוגי כל כך פשוט היה לעשות יכולתי לחשוף את הפרצוף האמיתי שלו "

אבחון גרפולוגי מוקדם לזיהוי חוסר אמינות עם שותפים
רחל בקשה לדעת אם רואים סימנים לחוסר יושר בכתב ידו של אילן בטופס ששמרה, ערכתי לו אבחון גרפולוגי בו  מצאתי עדויות לחוסר אמינות  וגם את תכונת הכריזמה שדרכה הרשים  את רחל והפיל בפח ראיתי בכתב. אך לרחל היה זה כבר מאוחר …

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×