אבחון גרפולוגי

בחירה חופשית

בחיים לא פעם אנו נדרשים לבחור. ביכולתנו לחיות בחולשה עם חיים רגילים ואפורים ולהיות מובלים ע"י אחרים או …מתוך חופש הבחירה להוביל את עצמנו לחיות את חיינו בעוצמה. דור, מנהל בכיר בן 38 הגיע אלי עם עיניים בורקות וביקש שאערוך לו אבחון גרפולוגי  כדי שאעזור לו להחליט. הוא קיבל הצעה מפתה ממקום עבודתו לנהל את הסניף בארה"ב לתקופה בת 3 שנים וזה היה כרוך בהעתקת מקור מגוריו- רילוקיישן. התפקיד הבכיר שהוצע לו והשכר הגבוה שנלווה לו הלהיבו אותו  אך הוא התקשה ומר "החלטה גורלית" "מדוע" שאלתי? והוא ענה בהיסוס "אני גר עם כנרת חברתי שאותה אני אוהב, אנחנו מדברים על עתיד משותף אם אסע ייתכן  שאאבד אותה"

אבחון גרפולוגי-תומך החלטה

אבחון הגרפולוגי שערכתי לדור הוא התגלה  כאדם שמרן שמונע מתוך צורך בבטחון  עם מצבים של חוסר ודאות התקשה להתמודד , השאלה איך ירגיש והאם יצליח בתפקיד החדש  הטרידה את מנוחתו. הסתבר שגם בעבר כשהגיע לצמתים חשובים בחייו ונדרש לבחור הוא חש במצוקה והעדיף לא להחליט וכך החמיץ מספר הזדמנויות לעשות שינוי בחייו, אך הפעם היה נחוש לבחור ולהסתייע באבחון גרפולוגי. המודעות לעצמו והמחויבות לכנרת ולבניית עתידם המשותף סייעה לו להחליט "אני בוחר לקבל את התפקיד "הוא שיתף את כינרת בהחלטה,היא הבינה ועודדה .
באפשרותנו לחיות חיים בלתי רגילים ,הבחירה בידנו ההזדמנות לאחר שהוחמצה כמו  האהבה שכבתה קשה לשנות אם בכלל. יכולתנו לבחור ולשתף עשוייה לסייע לנו בהתמודדות אתגרי החיים ובקלות יתר

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×