אמינות בעבודה

עצמאי וגם שכיר שמקבל עובד חדש רוצה לדעת האם העובד אמין והאם הוא מתאים לתפקיד. תכונות כמו חריצות, קבלת מרות, יעילות, יחסי אנוש ועוד נבדקים עפ"י דרישת המעסיק והתפקיד.
אבחון גרפולוגי תעסוקתי מספק תשובות לדרישות אלו ואחרות.
גם איילת בקשה לדעת מה מידת האמינות של העובדת החדשה חודש לאחר שהתקבלה והחלה לעבוד.
רונית בחורה רצינית ובעלת מוטיבציה, הרשימה את איילת כבר בראיון הראשון. דיבורה קלח, היא סיפרה על עצמה בפתיחות ותארה חוויות עבר לא פשוטות, זה רק הגביר את האמפטיה אצל איילת ומייד החליטה להעסיקה כמנהלת מכירות בחברה שבבעלותה.
לאחר חודש גילתה איילת באקראי שרונית שיקרה לה.
היא חשה אי נעימות, הביטחון והאמון ברונית התערער והיא התלבטה ארוכות האם להזהיר אותה או בכלל לפטר, בדילמה זו היא שיתפה את מנהלת השיווק וזו הציעה לה לערוך לרונית אבחון גרפולוגי תעסוקתי, דרכו היא אמרה היא תוכל לדעת מה מידת האמינות של העובדת והאם מתאימה לתפקיד.
ואכן, עוד באותו היום איילת התקשרה ודחוף בקשה שאערוך אבחון גרפולוגי תעסוקתי לרונית.
למחרת שלחתי לאיילת את חוות הדעת על רונית, אז נשמה לרווחה.
אתם בודאי שואלים מה מצאתי באבחון הגרפולוגי?
ובכן, לגבי התאמה לתפקיד רונית קיבלה ציון גבוה. לגבי אמינות ציינתי שאין כוונת זדון בהתנהגותה של רונית, היא תשקר כשתרצה להשאיר רושם טוב (שקר לבן) תכונה זו גם עוזרת לה במכירות. איילת זימנה את העובדת לשיחה ועימתה אותה עם העובדות, ולבסוף היא החליטה לתת לרונית הזדמנות נוספת.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×