הפחד מפני הלא נודע

מי מאיתנו לא רוצה לדעת מה צופן העתיד עבורו?!
הכמיהה לגלות את צפונות העתיד אינה נחלת בני דורנו בלבד. הפנייה לאסטרולוגים, להורוסקופים ולמגידי עתידות היא עתיקה כימי האנושות. כיום יש הרבה מאוד אנשים שעוסקים במלאכת חיזוי העתיד, יש קוראים בקפה, פותחים בקלפים ועוד שיטות רבות ומשונות ואליהם מגיעים הרוב מהרצון לדעת ומהפחד מפני הלא נודע.
גם אני לא פעם במהלך חיי בקרתי אצל מיסטיקנים, סקרנית לדעת מה צופן לי עתידי. חלק ממה שנאמר קרה, אך לרוב וללא תיעוד איני יכולה לאשר אם התחזית התממשה.
שמתי לב שיש לי (ולרבים מחברי) מנהג קבוע שבו אני קוראת בעיתון סופ"ש את התחזית האסטרולוגית ותמיד מתלווה לה התרגשות קלה בציפייה לראות מה מנבאים לי הכוכבים. אך היא לא תמיד רלוונטית כמו במקרה "צפויה לך אהבה חדשה", מכיוון שיש לי כבר אהבה, אמנם ותיקה אך מספקת. גם כשהתחזית מבשרת "שתיתכן בעיה עם הממונים מעלי", האזהרה בי אינה נוגעת שכן אני עצמאית, אך לאחרים שהם שכירים אולי היא נחוצה.
מדי פעם במכתבים ובפניות אלי אני מזהה אנשים שנמצאים במצוקה, מבקשים להתגבר ולמצוא פתרונות מהירים ושואלים "האם דרך הגרפולוגיה תוכלי גם לחזות את העתיד שלי?"
ותשובתי היא: לא ניתן לנבא עתיד של אדם על פי כתב ידו. כתב היד משמש כלי לאבחון אישיותי באמצעותו ניתן לכוון אדם למקצוע המתאים לו ביותר, ניתן לבחון התאמה זוגית בין בני זוג פוטנציאלים, ניתן לבדוק התאמת עובד לתפקיד מסוים ואת מידת יושרו ומהימנותו.
לגבי העתיד אנחנו יכולים לקבוע את הכיוון של החיים שלנו, העתיד הוא תוצאה של תוכנית מוגדרת ומסודרת המוציאה לפועל את המטרות, השאיפות והחלומות שלכם, ניתן להיעזר גם במאמן אישי.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×