זוגיות ומחוץ למסגרת

יסמין (47) הגיעה אלי וסיפרה שבעלה נוהג לחזר אחרי נשים ברשת.
אבל כשהחל להתרחק ממנה פיזית יחד עם הודעות לנייד עם יציאה לגיחות "כאירועים בעבודה"
היא הבינה שהוא פועל מחוץ למסגרת הנשואים.

הפחד ואי הרצון לפרק את המשפחה היה חזק, וכך היא אמרה "אני מוכנה לסלוח לו גם אם יודה שבגד בי". לאחרונה היא שמה לב שאינה מרוכזת, "אני שקועה במחשבות ומתלבטת מה לעשות, האם לדבר? להתעלם? ואולי זה יעלם.."
יסמין חשה חוסר שקט וניסתה להסתיר את מה שהיא עוברת ונותרה חסרת אנרגיות, ותשושה.
באבחון הגרפולוגי היא בקשה ממני לברר מה הם נקודות החולשה שלה ולהתחזק עם החזקות שלה.

יסמין התגלתה כבחורה רגישה וטובת לב ששמרה על איפוק והקרינה חוזק. המשפחה והחברים היו מעל צרכיה, אך הביטחון העצמי שלה לא היה גבוה. האינטואיציה שלה הייתה מפותחת, והתאפיינה עם יכולת נתינה והכלה, היא תמכה בכל מי שנזקק לעזרתה והתנדבה בעמותות שונות, זה סיפק את צרכיה ועשתה אותה למאושרת, אך גם הבינה שהפעילות שלה הייתה גם "מחוץ למסגרת".
היא סיפרה על הילדות ועל החסך בחום ואהבה כי על "רגשות לא מדברים", החבר הראשון בעלה, שלו נשאה ו 4 הילדים שלהם אותם גידלה כמעט לבדה, הוא עבד, למד ופיתח קריירה עצמאית. הזוגיות שלהם לא זכתה לתשומת לב מיוחדת כל אחד מהם היה עסוק בענייניו.

במהלך מפגשי האימון כשהתחזקה יסמין היא החליטה לדבר, ולהתמודד עם הפחדים. בעלה היה מופתע שהיא בטיפול, הוא בכלל לא הבחין שהיא חושדת ואפילו שמח שגלתה בו עניין. הם לקחו אחריות על מצבם ובחרו להקדיש זמן ופעילות למען הזוגיות ובתוך המסגרת.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×