לבחור בן זוג מהסיבות הלא נכונות

בחירת בן הזוג לו אנו נישאים לעיתים נעשית ממקום לא מודע, רבים מהמתאמנים שמגיעים עם בעיות בקשר הזוגי מספרים שהסיבה לכך שנישאו לבן/ בת הזוג בגלל שזו הייתה הבחירה הנכונה לעשות אז כי כך נהגו. הם לא ידעו בדיוק מה הם רוצים, צריכים, או מה מתאים להם כי לא היו אז מודעים לעצמם.
תומר (39) מתאמן שהיו לו מערכות יחסים רבות לפני שהתחתן פחד להינשא אך כשהכיר את עינת (24) התעורר בו הצורך להתמסד.
הסימנים הצביעו על אי התאמה כבר בשלבים הראשונים של הקשר, היא רצתה לבלות, לטייל ולהיות עם חברים, הוא העדיף בילוי שקט איתה בבית ועם הילדים. פער הגילאים ואיתו הצרכים השונים עם השנים רק הלך וגבר והעצים בו את תחושת התסכול והאכזבה.
טליה (43) מתאמנת עם בעיות בזוגיות סיפרה כשהכירה את עודד (48) הוא היה גבר נאה עם מקצוע והכנסה נאה. כולם פרגנו, ההורים היו מרוצים מהבחירה, "לא תמצאי טוב ממנו" שמעה סביבה, היא הייתה ילדה טובה שעשתה את מה שהיה הכי נכון לעשות עבורה ונישאה לו. ומהסימנים הרבים שהצביעו על אי התאמה התעלמה. הוא נוקשה קפדן איש כספים, הכל אצלו מתוכנן לפרטי פרטים, היא לעומתו, אמנית עם עולם רוחני עשיר ספונטנית ופחות מאורגנת. הנוקשות וחוסר היכולת שלו לזרום הפכו את הנישואין ל " קשים עד בלתי נסבלים עבורה".
בקשר זוגי כשאנו חווים פער גדול בינינו ובין בני זוגנו, יש ויכוחים שאנו לא מצליחים לגשר, הבעיות חוזרות על עצמן, בעיקר כשיש תחושה פנימית אינטואיטיבית שאין סיכוי לקשר, רוב הסיכויים שאנו נמצאים בזוגיות לא מתאימה, ההתעלמות מהסימנים רק יקשו לתקן את הבחירה כי נהיה שקועים עמוק בסבך הרגשי.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×