לעורר תרדמת הזוגיות

מערכת יחסים ארוכה בין זוגות מתאפיינת בתקופות של עליות וירידות. לאחר שנים של היכרות הרומנטיקה והתשוקה דועכות ומפנות את מקומן לשגרה נוחה שנובעת מהצורך בביטחון ובמוכר, היא עלולה להפוך למעייפת ומשעממת ודורשת רענון והכנסת עניין מחודש.
רונה (46) הגיעה לאימון אישי כשמטרתה הייתה לעורר את הזוגיות מתרדמה.
היא סיפרה שהיא חשה ריחוק מעמי (50) בעלה, והיא במבוי סתום. היא לא הצביעה על סיבה אחת שגרמה למשבר ותארה חוויה של חוסר עניין, איבוד תשוקה, תקשורת מינימלית ופערים שרק הולכים וגדלים במשך השנים".
היא ציפתה מבעלה שיתעניין בה. הפרחים ביום הנישואין הפסיקו להגיע, החופשות והטיולים פסקו כי הילדים גדלו וכבר לא היו הכרחיים וסיפרה שעמי הפסיק להשקיע בזוגיות וכמעט לא נותר דבר משותף פרט לבית ולילדים".
הדאגה של רונה החלה כשהרבה לאחר ולחזור מהעבודה, היא חשבה שאולי יש לו מערכת יחסים מחוץ לנישואים. המצב הלחיץ אותה וחייב שינוי, הזוגיות שלהם כבר לא הייתה בטוחה.
באימון האישי רונה בחנה את דפוסי התנהגותה, היא הבינה כי הייתה מקובעת ופסיבית כל השנים במערכת היחסים הזוגית.וכיוון שהילדים גדלו, המערכת הזוגית שינתה צורה והיה צורך להתאים אותה למציאות החדשה.
מתוך מודעות היא יזמה שיחה עם בעלה וסיפרה לו בפתיחות מה היא מרגישה. היא גם לקחה אחריות למצב הזוגיות ביניהם וסיפרה שהזמינה להם נופש בחו"ל. עמי שלא היה רגיל ליוזמה מצידה הופתע התרגש והתקשה להאמין. לחששותיה שיש לו רומן, הוא סיפר שקיבל פרויקט חדש שהצריך שעות עבודה מרובות. שניהם הכירו באחריות למצב. התקשורת הטובה שיצרו עם המודעות העצמית ומחוות קטנות של אהבה שהרעיפו אחד על השני, חיזקו את הקשר ועוררו את הזוגיות מחדש.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×