מוטיבציה לחיים

מוטיבציה זה כוח פנימי ואנרגיה חיובית שמניע את האדם לפעולה, והיא גם המפתח להצלחה בתחומים שונים. ככל שיש אנרגיה חיובית כך אנו מקבלים תוצאות יותר חיוביות שמאפשרת לנו לקדם את עצמנו, להרגיש מסופקים ושבעי רצון מחיינו, הרבה פעמים המחסור במוטיבציה נגרם דווקא מקיטורים, תלונות, זה קורה מהצורך לקבל תשומת לב, התייחסות ואמפתיה מהסביבה, חוסר העשייה ודחיינות משפיעים על התפקוד, מחלישים ומלווים בביקורת עצמית קשה. הקואוצ'ינג כאן יכול לסייע  בהעלאת מוטיבציה להנעה ופעולה ולמימוש עצמי.
דרור מנהל צוות הגיע לאימון וביקש למצוא את הדרך שבה יוכל להניע את עובדיו להישגים והצלחה. התפוקות של הצוות שניהל היו רחוקות מהיעדים שהציב להם. בישיבות שנהג לערוך הוא ציין את חוסר שביעות הרצון שלו מהביצועים ובקש להבין  את הכשלים והסיבות להם. בפגישות אישיות שערך עימם הוא נתן משוב שלילי וציין את הפער בין התפקוד הלא מספק  וליעדים הרצויים שציפה להם. בסדנאות ששלח את עובדיו ללמוד אסרטיביות הוא קיווה לשפר ולהגביר תפוקות אך גם אלה לא הועילו והוא הרגיש תסכול וחוסר אונים, ובעיקר כשלון אישי.
באימון הוא התחבר ליכולת שלא עשה בה שימוש בלפרגן ולחזק את העובדים. הוא החל להכיר בדברים החיובים והמוצלחים שעשו  ובכך גרם לעובדים לחזור עליהם. כך הבין שאנשים לומדים גם מדברים טובים ומההצלחות. המוטיבציה של העובדים גברה והשיפור בביצועים עלה בהתאם, הצוות שבנה התגבש ונוצרה חדוות עשייה.
הוכח שיעיל לחזק את החוזקות. זה גורם לאנשים להיות מאושרים ופרודוקטיביים יותר אדם שמרוצה מהארגון שבו הוא עובד ירצה רצון לעשות דברים, תפקיד המנהל הוא
היא לגרום למשימות להיעשות – דרך עובדיו, כדי לעשות זאת על המנהל להחדיר מוטיבציה לעובדיו, לאתר מה מנגנון ודפוסי ההצלחה של העובד והמאפיין שלהם ומשם להניעם.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×