משולש רגשי

קשר בין רווקים לגרושים שבו הילדים אינם משותפים עלול להפר את האיזון הזוגי. הרווק/ה שנכנסים לסיפור כזה צריכים להשקיע זמן ומאמץ ולקחת בחשבון שלבן/בת הזוג היו חיים קודמים והם עדיין קיימים.

גילי (33) רווקה הכירה את בן זוגה תמיר (40) בעבודה, הוא היה גרוש +2 ילדים, השיחות הקרובות שנהגו לקיים קרבו בניהם ומהר מאוד נוצרה זוגיות, גילי עברה לגור בדירתו של תמיר ונהגה לארח את ילדיו: בסופ"ש ובימים קבועים. היא הגיעה אלי לאימון אישי מוטרדת ומבולבלת שכן התקשתה להחליט האם להמשיך בקשר המורכב והמתסכל שאליו נקלעה.וכך תארה:
"יש לי זוגיות מדהימה אבל איך שהוא מגיעה סיטואציה המעיבה על המשך הקשר וזה תמיד קשור לילדים ולאקסית שלו, אבל תמיד!".

באימון האישי חדר לתודעתה שבקשר עם תמיר היא נכנסה למשולש רגשי בו אף פעם היא לא הראשונה בסדר העדיפויות, והילדים הם חלק בלתי ניפרד מהחיים שלו, שלהם.
לזוגיות זו הבינה שאהבה אינה מספקת, היא צריכה להסתגל להורות חדשה לילדים שאינם שלה.
השינוי בחשיבה ובגישה גרם לה לחפש את הדרך שבה תצליח להתקרב אל ילדיו, ללא תחרות וממקום בוגר.

וכך החלה לשנות את מנהגיה. היא קמה מוקדם בבוקר לילדיו, בישלה עבורם ואף הסכימה להיות כפופה ללו"ז של תמיר ואשתו לשעבר. תמיר ששמח על השינוי החל ליזום פעילות משותפת. הם יצאו לטיולים, ביקרו בהצגות והכינו ארוחות משותפות, ולהפתעתה היא נהנתה וכך גם תמיר וילדיו.
האווירה בבית השתנתה לטובה. הקירוב של גילי לילדים של תמיר חיזקה את הזוגיות שלהם,
זה דרש מהם הרבה בגרות, חוסן נפשי, ורצון שיהיה טוב לכולם.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×