סקרנות בריאה

מאז ומתמיד כפי שאני זוכרת את עצמי שינויים הם חלק מהותי בחיי, כל התחלה שיש בה חוסר ודאות אותי מרגשת, ככל שרב הנסתר על הנגלה מידת ההתעניינות שבי גוברת.
הילדה סקרנית כך אימי נהגה לומר עלי מה שמסביר את הגרפולוגיה המקצוע שבחרתי לעסוק בו . שמאפשר לי לחשוף יכולות, כישורים, חסמים, שלחלקם אנו לא מודעים, ידע זה מאפשר לנו להתחזק, להתפתח, לצמוח ולהיטיב את חיינו.

יפעת (32) + 2 ילדים, הגיעה אלי לאבחון גרפולוגי.
"אני שונאת התחלות" הודיעה, "גם אם הן טובות" הוסיפה, הסתבר שיפעת קיבלה קידום בעבודה והפכה להיות מנהלת בפעם הראשונה. היא לא הייתה בקיאה בפרטים וחוסר הידיעה גרם לדאגה. היא בקשה לעשות אבחון גרפולוגי כדי להכיר טוב יותר את יכולותיה ובעיקר את חסרונותיה ולעבוד עליהן ולשפרם.

הניתוח הגרפולוגי הצביע שליפעת יש כשורי חשיבה גבוהים, ראייה רציונאלית, ויכולת תכנון טובה תכונות שעונות על הדרישות לתפקיד ניהולי כמו שקיבלה.

"החשיבה שלך מהירה" סיפרתי לה "אך לא תמיד יסודית בגלל נטייה לאיבוד סבלנות וצורך בתוצאות מהירות". כאן התקשתה לקבל את דברי אך הבינה שכאן יש לה עבודה לעשות. תיארתי לה את הקונפליקט שהיא חווה בין הרצון לחוות גירויים חדשים לבין הקושי להסתגל לשינויים. כמו כן התרעתי בפניה שהיא עלולה להרים ידיים ולוותר.

יפעת גם שמעה ממני על הקושי שהיא מתמודדת בלהסתגל לסביבת עבודה חדשה, שכן, נוכח שינויים היא מגיבה במתח וזקוקה ל"זמן, כדי ללמוד" את הסיטואציה ולהרגיש מספיק בטוחה, היא אישרה זאת ואמרה שכך הרגישה בכל אירוע חדש רוב חייה. בסיום הייעוץ הגרפולוגי סיכמה יפעת:  "עכשיו שאני כבר יודעת, אוכל להתכונן ולהתאמן." 

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×