עצמאות שלי..

חלק מרכזי במהות שלי מאז ומתמיד היא להיות עצמאית.לעשות את כל מה שאני מחליטה ורוצה מבלי לפגוע באחר, כך נהגתי בכל שנותיי בכל מערכות היחסים שהיו לי עם חברים,זוגיות,ועבודה..  כשהצרו את צעדי מיד גיליתי התנגדות , שהובילה לעיתים לניתוק מגע.
בעבודה למזלי הבוסים הנוחים והנאורים שהיו לי אפשרו לי לפתח ולבטא את יכולותיי ולא הגבילו את צעדי, עובדה שהסבירה את  היותי שכירה כחצי יובל שנים..
עם זאת כל השנים דמיינתי את עצמי פותחת  עסק עצמאי.כששיתפתי את  חברי התברר לי שלרובם חלום דומה ואני הצטרפתי  אליהם בשמחה כשותפה ויחד "פתחנו סגרנו אינספור עסקים….ממש קניון מלא".
ויום אחד זה קרה לפני מספר שנים ,כבר לא הייתי שכירה וההזדמנות לממש את החלום הייתה קרובה מתמיד, כצעד ראשון  אני מחליטה ללמוד אימון וגרפולוגיה, תחומים שקרובים לליבי ומאפשרים לי לממש את עצמי
לידע שרכשתי התלווה חשש שנבע בעיקר מהשינוי של המקום הבטוח שלי כשכירה אל הלא נודע כעצמאית. בהמשך חיפשתי את נוסחת הפלא בבניית עסק מצליח וריווחי. ובאינטרנט לא תאמינו כמה אנשים טובים מצאתי…

הדואר שלי התמלא במיילים שופעים טיפים וידע,שרק לקרוא אותם היה לוקח לי חודשים . ומספר המומחים רק הלכו והתרבו ואיתם המיילים עד שיום אחד עשיתי לזה סוף דרך "הסר".
ההשתתפות  בקורס יזמות במ'טי נתן לי ידע וכלים בסיסיים ויחד עם  חונך מטעמם בניתי את העסק ובעלות סבירה.
מימשתי את חלומי.המטרה שלי חייבה תכנון ועשייה יחד עם האמונה בעצמי וביכולותי התאפשר לי לעבור את הקשיים שבדרך ולהקים בהצלחה את העסק שביטא את העצמאות שלי .

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×