רפורמטור

הרפורמאטור הוא אדם יסודי ומדויק עם יכולת ביצוע ומשמעת עצמית, הוא שם לב לפרטים עד כדי כפייתיות וזאת מהצורך להיות בשליטה. הוא פורמאלי, בקורתי לעיתים מסכתי וחשוב לו להציג חוזק ויעילות וזאת כדי להסתיר תחושה של פגיעות רגשית.הוא גם נוקשה, נצמד לדפוסים מוכרים ומסגרות, רוצה לעשות רפורמה, בפועל לא מצליח כי מתקשה עם שינויים, הצורך שלו הוא ביציבות ובטחון ומרגיש טוב בסביבה קבועה.
גידי בן  48 הגיע לאימון אישי, הוא רצה לקבל החלטה לגבי המשך נישואיו, הוא תאר בית רגיל עם שגרה נוחה ילדים בוגרים עצמאיים, יש לו עבודה קבועה  אך הזוגיות חסרה  וכך תאר: "אני חי כמו רובוט, לא מסוגל  להמשיך לחיות ככה ולהעמיד פנים".
באבחון הגרפולוגי של כתב ידו התברר שגידי רפורמאטור. כיון שכך כל חייו היו צפויים התנהלו בשגרה נוחה. ניצן הייתה החברה הראשונה שהכיר ואיתה גם התחתן. הוא עבד כשכיר בעבודה קבועה מיום שסיים לימודיו. הוא מילא את זמנו החופשי בפעילות בוועד ביה"ס, כיוון שהיה האחראי להוצאות בבית, הבזבזנות של ניצן וחוסר המעורבות שלה הוציאה אותו מדעתו, לא הייתה לו שליטה.
ניצן עבדה במשרד פרסום היו לה תחביבים רבים ונהגה לצאת לאירועים בלעדיו וסרב להצטרף בגלל חוסר נוחות שחש עם אנשים לא מוכרים.
באימון האישי הוא גילה רצון לשינוי ולמרות הפחד הבין שהוא צריך לשנות הרגלים כדי להרגיש חיים.
כחלק מהשינוי גידי וניצן עברו לגור בעיר אחרת  כמו שתכננו זמן רב ולא היה לו אומץ. הוא החל להצטרף לאירועים שאשתו הוזמנה וכך הכיר את חבריה ונחשף לעולמה, את ניהול הוצאות הבית הוא העביר לטיפולה, ככל שויתר על שליטה ואימץ דפוסי התנהגות חדשים חזרה לו שמחת החיים והזוגיות הטובה שנוצרה השרתה עליו בטחון ושלווה.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×